27 oktober 2009

playground

jodå. det blev en rätt rejäl helg trots allt.
i fredags kom niklas hit & drack "varm och kall" med mig & vi försökte uppdatera varandra medan jag skala rotfrukter & skåla för en fin helg & plötsligt drog han & mötte andreas vid t- centralen för att sen, väl hemma i skanstull igen, återförenades över en cigg i mörkret. det var fint.
sen blev det lax & ungsbakade rotfrukter med äppel- & pepparrotssås & en hel del snack om ditt & datt & framåt natten drog vi vidare till spybar där allt börja fsf med diverse sl- kort & grejer. tyvärr fortsatte det inte lika bra men jag & andreas kom till slut hem framåt förmiddan nångång.
jag borde tacka gud för de vänner jag har. de är guld värda.

vi vakna nån gång på eftermiddagen & efter diverse prat & frukost kom niklas & överraska oss med presenter, yes indeed. sen blev det svullning a la fettopizza & lite kvällshäng hos mig med en tillökning av en kristoffer vilket var alldeles perfekt för mig. sen drog dom vidare för röj & jag somna utmattad i sängen.

söndagen blev en fet frukost & sen en lätt degad stämning i soffan hemma hos mig med ett gäng avsnitt av "heja björn". & sen åkte dom.

men det var en jävligt fin helg. trots allt.
& som sagt:
jag borde tacka gud för de vänner jag har. de är helt jävla fantastiska.
love you guys.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar