29 november 2009

håller i mig




sitter i telen med nån & försöker hålla käft för jag vet ju att det egentligen inte är hennes fel att alla som jobbar på SEB är missanpassade idioter & plötsligt skriver nån, frågar "nej men hur är det?" & jag vill bara be er dra åt helvete fast att jag vet att det är helt jävla obefogat.
men det känns (så brutalt) & jag väjer, anstränger mig rejält jävla mycket för jag ska inte skälla på folk (vilket jag såklart redan gjort) så knogarna smäller i väggen istället, jag ska inte vara ett as & dom smäller i väggen, flashbacks, det klickar & mobilen far över rummet & det ringer igen, jag kan bara repetera avvisa, jag avvisar dig för i helvete, lämna mig i fred, var snäll & försvinn, sluta! eller ja.
sluuuuta bara över huvud taget. med allt. som har med mig att göra.
NU tack





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar