09 februari 2010



för bara några dagar sen kändes livet inte sååå top notch.
jag jobbade helg & trots festbjudning & grejer orkade jag inte gå. palla gå trött till jobbet lix.
men nu plötsligt löser sig allt verkar det som. ett stort jävla hurra för det tack.

ja.
låtarna vi ska sjunga för mamma blir bra. punkt.
sen har jag lyckts stränga om & stämma min gitarr vilket gjorde att jag spara (ser du daniel? iiiinte tjäääänade) trehundra pesetas. tyvärr hade jag glömt allt kändes det som. men nu när jag suttit några timmar är det sjuuukt roligt & allt kommer tillbaka & fan, jag ääälskar verkligen att sjunga & spela. det är ju det liksom.
hursomhelst.
presenten till mamma är kirrad & i övrigt ringde min chef som är den mest omständiga person jag träffat & vi prata i telen i fyrtiofem minuter & kom till slut fram till att jag ska träffa två gode män till en brukare & se om vi är intressanta för varandra. & det är hos en kille också! det kan ju vara bra som omväxling. nåt nytt.
utöver det blir det fler helger hos miss t vilket gör min ekonomiska kris lite mindre brutal, förhoppningsvis.
för övrigt var jag, miss t & en anna- karin på bio i söndags & såg det regnar köttbullar men redan efter fem- tio minuter sjönk jag ner i stolen, drog en jacka över mig & slöt ögonen bakom mina 3d- glajjor för att få nån timmes sömn istället för att se på skiten rent ut sagt. s å j ä v l a d å l i g. punkt två.


i övrigt har jag sökt min behandlingsansvarige utan resultat. känner jag måste reda mitt liv lite. för detta håller inte. det är ju ett jävla skämt när det kommer till terapi & dylikt. jävla iddin asså.
men ska dit imorrn en runda & sen tar jag imorrn kväll tåget till gbg & firar mammas femtioårsdag typ både torsdag, fredag & lördag. oh yes.
& så ska jag ligga lite också tänkte jag. & pussas. & köra bil!!!
FSF

puzzzzz



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar