26 mars 2010

han åker härifrån om ganska exakt två timmar och ikväll kommer jag ha en dödssaknad inom mig. så är det bara.
för han är så värd & gör mig megaglad bara genom att finnas nära mig & jag fattar inte hur det kunde bli såhär verkligen. det är ju han, hårdrocksdanne från gbg lix!?
men det skiter jag i.
för han är i mitt hjärta. så jävla hårt.
<3







i övrigt drar jag snart till jobbet ute i huddinge. det blir nattjobb hela helgen & hell yeah motherfucker vad kul det ska bli. & käkarna verkar jag ha bitit stål med inatt, så stela som dom är. men jag spelar lite gitarr, funderar på om jag ska snabbdammsuga, plocka undan lite eller bara skita i det & sjunga med i nothing compares to you ännu en gång & fortsätta dricka juice ensam i mörkret & bara hoppas på att jag får gråta en skvätt så trycket över bröstet kanske ger sig lite innan jag måste dra till pendeln.
aaaja. jag får se hur jag gör.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar