14 juli 2011



jag kom in!!!
i slutet av augusti börjar jag alltså plugga till psykologisk coach på skövde högskola, taaaamigfan.
living the life. det kan nog bli bra det här.
efter att ha varit sjukskriven & hemma i tusen dagar så tänkte jag ta mig till jobbet imorgon ifall inget väldigt oväntat händer. sen har jag bara en vecka kvar innan jag lämnar jobbet för semester.
nu går det snabbt.

kan väl här med även köra lite annons:

JAG BEHÖVER BOENDE I SKÖVDE, TIPS NÅGON!?!?!?

i övrigt är jag okej.
huvudet har läkt & jag är uppe & går utan att sprängas av värk. dock har ju ryggen gått av efter allt sängliggande så nu måste jag typ rehabba mig själv till en fit kropp igen som klarar alla världens märkliga sjukdomar.
det kan bli mitt första mission för hösten 2011.
ÅÅÅH, jag älskar mina missions, de är som små djur som jag tar hand om.
planerar redan nu mina kommande projekt för hösten.


gud, mycket har förändrats det senaste året. but i think thats a good thing.

det känns dock inte kul att lämna sthlm. de senaste fyra åren har detta varit hemma. det är hemma, kommer nog alltid vara det på nåt sätt. både gbg & sthlm är hemma, beroende på hur man ser det. det enda stället som aldrig var eller någonsin kommer bli mitt hem är karlskrona. för mig var det en stad som bara gjorde ont.
men skövde. vad ska vi göra med dig?
jag hoppas vi kan bli vänner.


nu längtar jag dock bara efter att bli helt stabil i kroppen, lägga sista krutet på jobbet innan jag drar ut i semester & sol & badar, myser med mina älsklingar & tar vara på tiden innan böckerna ska öppnas.
greket & rom ska klaras av, kanske lite gbg också men mest sthlm, sista sommaren på ett tag innan vi ses igen.

men först behöver jag en rejäl dusch samt några lager nagellack, sen rockar jag fett igen.

pzpz



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar