26 juli 2011

oh my god

nu har jag precis betalat in depositionen på lägenheten jag kirrat i skövde! congrats to me!!!
i övrigt sitter jag lite småbakis i lägenheten & käkar godis, lyssnar på beyonce & försöker ignorera röran runt omkring mig. banankartongerna står längs väggarna & på golvet ligger högar av papper, böcker, skivor, tidningar, foton & utklippta bilder & jag ska försöka gå igenom allt, slänga & sortera, packa ner & trycka in, gasa på & köra iväg det. för den 17de augusti lämnar jag stockholm. byebye.
i fredags sluta jag jobbet också & det var en fin dag, speciellt kvällen med öl i solen & massa häftiga människor omkring mig. kommer sakna många. speciellt några <3 har ju alltid haft lätt för att bli lite kär i folk.
igår var det första semesterdagen & den spenderades i min kaosiga lägga tills helena kom & tog ett glas vin med mig. sen framåt 2200 drog jag på mig sexy mama- dojorna & drog & träffa elin för att bärsa. & sicken bärsning sen, haha, båda vart fulla som två förvirrade troll men det var fett. mår oförtjänt bra idag iaf, det tackar vi för.
egentligen borde jag hoppa in i duschen & sen styra upp allting här men jag är så glad just nu så jag har lite svårt att få saker gjorda.


för övrigt har vi fått fyra nya familjemedlemmar här på dallas: kängurun, noshörningen, rådjuret & den silvriga tjuren silvester. de tre förstnämnda kom skickade i ett brev från andreas & karolin & silvester flyttade förra veckan från elin på roslagsgatan till mig här på söder. känns jävligt kul med nya kompisar.



sen har vi norge som typ är det enda jag tänkt på de senaste dagarna. ni vet vad jag tycker så jag tänker inte skriva mer än så:



RIP





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar