24 september 2011

i torsdags var sista föreläsningen på kursen introduction to psychology and coaching så nu har jag en vecka på mig att plugga till tentan som är nästa lördag samt skriva uppsatsen som ska in på tisdagen efter tentan.
please, wish me good luck.
hursomhelst. i torsdags kväll blev det avslutningsvin med ett gäng fantastiska brudar hemma hos mig hela kvällen med gitarrspel & sång, djupsnack & gapskratt. fsf.
igår var det bakisdag & hade bara ett kort möte med min lärare innan resten av dagen gick åt till plugg & thédrickning.
& nu kom jag precis hem efter att ha lunchat grekiskt i solen med helena & pernilla. vi hann även inspektera marknaden på torget & second hand- kika lite innan jag kände att jag måste fortsätta plugga.
dock har jag har köpt två nagellack, blue curacao & osaka så nu är jag dödsmotiverad att ta tag i alla texter & grejer. ska bara mysa lite med truls först.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar