13 september 2011

















madfucktrött.
men skolan är fab. jag får ju lära mig precis det jag vill lära mig. ex på titlar på böcker jag precis fått hem:
- consciousness, the science of subjectivity
- happiness
- cognitive neuroscience
- consciousness, an introduction
visst, att allt är på engelska gör ju att allt tar dubbelt så lång tid nu i början men med tanke på de grymma classmatesen i skolan & de fantastiska lärarna så känns det inte som ett problem. & man hänger med bättre än vad jag hade trott, thank god. & fatta vad jag lär mig!

i övrigt är skövde helt rätt hösten 2011. & förhoppningsvis fortsätter det vara så.
det var knappast kärlek vid första mötet men nu, jag känner det, staden växer sig innanför huden på mig & in i hjärtat lite. (påminn mig om detta om några månader...................................)

utanför fönstret är det någon sorts storm ser det ut som & jag trivs ganska bra med det. ska försöka pysa i säng snart med truls, vi har inte myst på hela kvällen & han har saknat mig idag, säger han. gud vad skönt att ha någon att komma hem till <3

pz.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar