17 oktober 2011



& another weekend passed by.
det har legat någon sorts hinna av snor över denna helgen trots att den varit riktigt fin egentligen.
i lördags vakna jag med hetaste mannen i stan bredvid mig & ett par hundra nysningar på g men vi trotsa fanskapet & drog till sisjön för pannkakor med sylt & grädde.
efter det köpte vi pistagelängd & åkte till pappa & fika i några timmar & tog en del foton på den lilla gubben.
framåt kvällningen drog vi vidare hem till kungsbacka & åt grönsakssoppa & spela rage.
söndagen bjöd på frukost framför sunes sommar med thé, godis & frallor vilket är den perfekta starten på dagen enligt mig. efter några timmars mys & annat fint blev det ut i solen & vandra runt, titta på mitt gamla hus som jag bodde i för tusen år sen & sen besök hos bästa godisaffären någonsin. jag tryckte även ut ett ägg från en automat & ägget var helt skitslimeig & spännande men så klippte jag sönder det när jag kom hem för jag vart så nyfiken på vad som var i men värsta besvikelsen; vatten.
så klipp aldrig i såna, för det är bara vatten.
hursomhelst.
på kvällen vart vi väldigt emotional & hade ett rejält breakdown men avsluta bästa helgen med hemmagjorda hamburgare & vägen ut. + mys såklart.
så imorse tog jag tåget vid 0832 & drog till skolan så fort jag kom fram & har hela dagen suttit & frusit & halvsovit framför antti's föreläsning men vafan, man får ha såna dagar.
nu är jag megasugen på att färga håret men jag varken orkar eller har tid så jag ska bara snabbduscha, skriva lite på grejer inför tentan kanske & sen sova.
imorrn blir det starta eget- info. fucking awesome.
häjhäj

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar