10 oktober 2011

det är mycket med att jag fryser arslet av mig typ hela tiden numera. eller iaf de senaste dagarna.
sen i fredags när jag drog till gbg efter skolan har jag hunnit:

- fika med mamma & vän
- vara på namngivning av mitt fantastiskt söta kusinbarn alfons
- varit & kolla på finaste lägenheten evah
- käka pizza
- smakråda i ett soffköp som blev g r y m t
- köpa en glittrande groda på prylhallen till daniels mamma
- köra bil
- äta chips & cheeseballs
- plugga
- sexa & mysa i största allmänhet
- bli förkyld
- åka tåg

tog morgontåget från gbg idag så jag hann hem till föreläsningen vid 0915. insåg även under resan att en förkylning är på väg så efter skolan drog jag hem & sov i några timmar. sen vid 1700 blev det möte med sveriges akademiska coacher vilket ledde till att massa feta projekt togs fram & nu har jag precis kommit hem efter att ha handlat på willys.
borde städa men måste plugga till morgondagens debatt så det är fetprioriterat.
gud vilket tråkigt inlägg btw.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar