27 oktober 2011


igår kl. 0830 vände jag första bladet på tentan för att sen sitta där & traggla igenom frågorna en & en i några timmar framåt. men det gick bra. gjord är den iaf.
sen fira jag genom att finluncha på glädje med chevresallad & öl tillsammans med några utav skövdes finaste folk. mätt & belåten drog jag sen hem, snabbpackade, drog till stationen & tog tåget till gbg för en fika med lilla sis som kom hem från greket i måndags efter att ha bott där i sju månader. det var fint.
efter att sen blivit upphämtad i mölndal av d, hängt på landvetter en timme & djupsnackat med d's mamma i baksätet på den stora volvon ut till onsala, så mc. donaldsåt vi & däckade efter en sjukt lång dag.
imorse skjutsade jag d till jobbet, drog & handla groddar & knäckebröd & sen körde hem & sov några timmar till. B Ä S T A sömnen. ah, njuta asså.
men nu ska jag ta mig samman & börja skriva rapport & förhoppningsvis bli färdig idag. senare vankas finhäng med jeanette så jag drar in till gbgs gator & torg framåt kvällningen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar