22 december 2011

befinner mig i kungsbacka at the moment.
kom hit i måndags kväll & har sen i lördags haft huvudvärk deluxe men idag vakna jag fri.
snart kommer daniel hem, han har jobbat. själv har jag haft min första sovmorgon på ett tag, hunnit dricka thé & käka ägg, se på julkalendern, pluggat, pratat med fina liza, städat lägenheten, sjungit, lyssnat på en hel del bra musik & färgat ögonfransarna.

fick btw precis reda på att jag blev godkänd på både tenta & uppsats från förra kursen, vilket känns jävligt fint.
så imorrn ska jag dricka vin & köra lugnt julfirande med tha hotstuff för på lördag blir det väl lite mer hetsigt & emotionellt i största allmänhet. sen nästa vecka ska jag till mamma i några dagar, hänga med syrran & hennes ryss plus att jag & syrran ska & träffa två snubbar med gitarrer & rocka loss lite & sen drar jag till sthlm på fredag & firar nyår med min älskling elin. <3<3<3

tjingtjong, nu ska jag göra mig sexig innan min kille kommer hem, hejdå.


1 kommentar:

  1. Grattis till huvudvärksfriheten, göttiga resultat och en allmänt skön tillvaro.

    Höres om måndag, puss så länge!

    <3 J

    SvaraRadera