03 december 2011

hade en grym kväll igår med härliga helena. käkade mat, pratade sex & andra svåra ämnen & pluggade inför tentan idag.
så idag 0830 startade tentan & sen satt jag & skrev i 3½ timme tills jag var jävligt nöjd & lämna skolan för att möta upp helena & maria för lunch.
efter det vart det lite inhandlande av grejer med fröken doverud & sen hem & stupa i säng & sova hårt i en timme. nu har jag precis duschat, städat, diskat & plockat undan överallt. på sängen ligger grejer som ska med ikväll men först! FINALLY dricka dagens första kopp thé.
ikväll tar jag, maria & pernilla med oss skumpa & ett oerhört glass humör på bussen till finaste sofia & henne karl thomas i hjo för att möta resten av kalaset & vännerna. plus en hund. plus kossor. Så jävla fint.
middag & mys & sen sova över & kolla på alla kossorna i hagen imorrn.
jag kunde nog inte haft den bättre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar