11 december 2011

ikväll är det känslor.
de senaste dagarna har varit helt ljuvliga.
i fredags hade vi ettor julfest för tvåor & treor på rådhuset & njöt av både god mat, spex & en del dans. efter en ganska lugn efterfest drog jag & sofia hem till mig & somnade trötta.
kl. 1130 igår gick jag & sofia & mötte upp min kyss som precis kom från gbg & thomas, sofias kille & sen gick vi & käka lyxbrunch på glädje. efter en runda på stan, sängmys & lite catchuptime så drog jag & d & käka den godaste pizzan i mannaminne. resten av kvällen spenderades i sängen med halvdålig film & härligt lugn.
idag tog vi sovmorgon & käka långfrukost innan linnea kom & lämna söthunden nahla. så jag, daniel & nahla har legat & skedat varandra framför serier halva dagen & käkat ostbollar. jag tror jag har haft den perfekta söndagen.
tyvärr åkte min kärlek hem för några timmar sen men jag njuter av ensamheten ikväll.
& imorrn börjar min sista vecka för denna terminen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar