13 januari 2012

efter någon timmes panikgråt i sängen & bah en massa ledsenhet igår så kom sofia & maria hit & tröstade mig, sa att allting löser sig & sen slutade jag lipa & drack vin istället till långt in på natten & idag har jag tagit det så himla lugnt. underbar dag.
har precis kommit in efter en lång promenad i ett kallt & jävligt blåsigt skövde men jag hitta min skövdegodispåse idag! ----> ett jättestort kvarter där det finns tusen fantastiskt fina hus & residens där jag vill bo & leva mitt liv i & ja, jag ska dit igen så snart isvinden lugnat sig lite.
sen har jag sabbat min köp- fria månad genom att köpa ljus. men så tänker jag att ljus är ungefär som mat för mig, lika viktigt liksom. Men skitsamma. jag är nöjd iaf!
ikväll blir det nog bio eller nåt annat bra.

sen måste jag bara säga att jag har världens bästa & finaste vänner. är så helvetiskt lyckligt lottad över att ha de fina donnorna i mitt liv <3

nu ska jag duscha & måla nagellack.
pzpz!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar