29 januari 2012

helgen är slut nu men jag är så himla nöjd.
daniel kom hit i fredags & tog hand om mig, kramade mig & gjorde mig enormt lycklig & sen åt vi tonfiskpizza med pernilla på två rum & kök. på kvällen såg vi på skitdålig film, dream house, tror jag den hette.
igår åt vi frukost & var kärleksfulla innan vi drog ut på stan & käka lunch & handla värsta fancy man- outfiten till danne d. på kvällen åt vi potatis- & purjulökssoppa & drack vin, kika på sällskapsresan & åt ostbollar. så himla fint. sen fick jag en sång skickad till telen av fina andreas & karoline som sjöng drömmen om elin & gjorde mig ännu mer glad. <3
idag tog det som vanligt tusen år innan d & jag kom ut ur lägenheten (har så mycket kärlek att ta hand om först) men till slut så gjorde vi skövde genom att leta stora kuddar & så åt vi på mcdonalds.
& sen åkte daniel. usch. dessa jävla hejdån.
att man inte tröttnar snart. nu har jag iaf återupptagit mina spa- söndagar genom att storduscha (mer genomgående behandling så att säga) samt haft en chokladmask insmetad i ansiktet & nu sitter jag här & luktar kokos plus har nymålade guldnaglar. så himla fint.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar