20 februari 2012

magsjuk. jorå, såatteeee...
hursomhelst.
hade tenta i fredags vilket firades med semla & mys med sötelin & skövdedonnorna. på kvällen hängde vi hos mig & hade det gött. sen har jag & elin mest tagit det lugnt, legat i sängen & sett på dokumentär, ätit mat & pratat skit. men så igår åt vi frulle n stuff, drog ut på stan, fika lite & sen kom illamåendet. spenderade kvällen inne på toaletten men är ändå lite stolt att jag inte dog ångestdöden av att spy (vilket jag brukar).
vaknade iaf imorse när elin drog & sen har jag sovit resten av dagen.
dock hade jag fått en present hängd på dörren för en stund sen, helena hade lämnat ett paket morgon rodnad & ett chokladhjärta. vilka vänner man har asså. PUSS.
nu ska jag tillbaka ner i sängen med en kopp thé & plöja svt play.

seeya mathafackas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar