25 mars 2012

har haft en helt ljuvlig helg!
i fredags efter tentan (skrev seriöst nästan fem timmar) satt jag & damerna i solen, tugga bagge & drack läsk, prata & njöt av varandra i några timmar tills vi drog till parken & grilla lite med de övriga i klassen. men när kylan kom drog jag hem & svida om & gick sen med maria hem till henne, för att käka middag med henne & söta linnea. efter mycket snack om DIVERSE (typ konst, psykiskt mående & andra lätta ämnen), drog jag & m till kåren & dansa 90-tal tills det stängde & stod sen ute på gatan & prata förhållanden & sex i en timme till. sen sov jag.
men 1300 på lördagen, med en lätt ölsmak i gomen, mötte jag brudarna för att handla snask deluxe & sen drog vi till basketplanen & lira lite boll (så länge jag önskat jag kunde skriva så...). ett gäng tjejer & en hund - en oslagbar kombo! TROOODDE man. tills danne dök upp & gjorde oss sällis en kort stund innan han & jag drog vidare hem till mig & njöt.
resten av kvällen satt jag i sängen & var helt till freds med att daniel lagade mat till mig, gav mig kärlek & livslust & sen sov vi. igen.
idag blev det, efter tunnbrödrullsfrukost, långpromme i solen, en runda förbi lyxkåkarna (& drömmarna) & sen lite göttig glass. sen vinkade jag hejdå till hunken, gick hem & dammsög & nu sitter jag här, nyduschat & trött som en gnu, on my way to nagellacka & sen sova.
imorrn börjar jag läsa en ny kurs: positiv psykologi. yes indeed.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar