03 mars 2012

katastrofnatt. (ang negativiteten just nu - jag får looooaddds of optimism i skolan dagligen så här är min toalett kan man säga & jag spyr hur mycket jag vill...)
vaknade genomblöt av svett inatt av att jag gnissla tänderna så högt att jag väckte mig själv lix. bra.
sen huvudvärk bara av att vända mig i sängen. mitt i all förvirring då jag försökte fixa mitt klibbiga täcke/lakan/kudde/madrass, drog jag ut min garderob på golvet & ja, det gick ju åt skogen det också.
men ja. nu har jag duschat & ätit frukost. & om en timme ska jag & trenz ses i solen & vandra upp till billingen (om jag inte dör på vägen vill säga...).

som pernilla sa:
"det är inte riktigt din dag idag... eller ja... det är inte dina veckor helt enkelt..."

byebye mathafacka.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar