05 april 2012

hade en ljuvlig dag igår, fyllde 25 & allt! började dagen med några timmars meditation på skolan vilket var grymt givande & himla gött helt enkelt. det är en L Y X att ha det på schemat. Efteråt blev det adventures med brudarna genom skövde tills vi hamnade på restaurang där jag blev bjuden på lunch & fick presenter <3
& så var det såklart massa kramar & mys hela dagen!
på eftermiddagen hade vi supervision time med pilleriin vilket också var... spännande. & jag älskar att diskussionerna blir personliga & givande liksom. 
vid 1600 skynda jag hem, öppna kuvert & paket, packa, hetsåt en avokado & sen drog jag till tåget som gick mot götet såklart. var framme i kungsbacka på kvällen & blev mottagen av en uppstyrd karl med skjorta & pussar. 
sen var det bah värsta myset hela kvällen med allt från superpresenter till chips & lite ligga. 
hade helt enkelt en P E R F E K T födelsedag.

så nu sitter jag vid köksbordet i kungsbacka & pluggar lite, dricker blåbärsjuice & försöker styra upp min almanacka. det går bra nu.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar