15 april 2012

helgen har spenderats både i hjo & skövde med sköna vänner, god mat, en hel del spel, garvande, sol n stuff. 
& idag har jag tränat vilket var precis vad jag behövde. sen har jag pluggat också.
veckan som kommer är späckad med massa grejer: skola, styrelsemöte, utfrågning kårfullmäktige, tentaplugg & blabla & sen avslutas veckan med att jag & fyra andra från sveriges akademiska coacher, på fredag, åker upp till Psykologidagen i uppsala för att rocka fett. ska bli spännande. plus att jag är lite nervös också. men det går nog bra. 
lite tips då:
- thé: mareld från en affär i linköping (som jag fått av liza <3)
- bok: "lyckans verktyg" ("the how of happiness") Sonja Lyubomirsky (seriöst. läs, för din egen skull)
- solglasögon från lindex
- nagellack: nice (72) mavala

sårå, det var dagens tips, varsågoda. 
hörs!

 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar