25 september 2012

varit i skolan från kl. 0800 idag & påbörjat vår första coachingkurs. jodå.
efter plugget drog jag hem, in med en tvätt & sen iväg till gymmet & körde löpning & benstyrka.
sen hem & duscha & däcka på sängen i en halvtimma för att sen typ tvätta, laga äcklig mat, bränna mig mycket på varma kastruller, glömma stänga av spisen, tänka att jag måste maila iväg det där & det där & bli stressad & tänka att jag kanske bara borde somna. 

men imorrn är det skola & sen kanske ett glas vin innan pecha kucha-nigth! på torsdag blir det skola igen & på fredag blir det jobb för högskolan på deras forskardag vilket kommer bli awesome, i'm sure. sen på kvällen ska jag fira med min kyss som kommer upp & kanske... äventyrsbada eller nåt!?
på lördag kväll kommer kära sis hit också så då blir det nog lyxmiddag någonstans med de två finaste jag har & sen kvalitetstid i två dagar med lille julle.

so it's gonna be a great week! & sen kanske en bergs- eller sjömeditation på det!

PÖSS mathafackas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar