29 oktober 2012

har haft en helt fantastisk helg!
åkte ner till gbg i onsdags kväll medan d var i sthlm. 
på torsdagen träffade jag fina justina & hennes lilla alme, besökte palmhuset & fikade bort flera timmar på stan. sen hämtade pappa mig i regnet & vi åkte hem till honom där han bjöd på middag. fick även se djursjukhuset där katten torsten & hunden elsa fick hjälp. 
i fredags gick jag upp & skrev färdigt & skickade in en loggbok & tog sen jag tåget till gbg där jag mötte mamma. efter fika & vettiga beslut & åkte sen hem & fick besök av en oerhört trevlig mäklare som prata lägenheter i en&halv timma medan jag drack ett glas vin. sen åkte jag hem till kba & hade en perfekt fredagskväll med kyssen. 
på lördagen åkte vi ut på landet hos d's chef & lämnade en bil innan vi drog på lagerutförsäljning för LOBdesign & sen vidare till kungsmässan där vi köpte kanelbulle & croissant. åkte hem & käkade mat & fikade bulle & thé innan jag halvslumra i soffan under filten med d bredvid mig med ett tvspel. 
framåt kvällen gjorde vi oss skitsnygga & tog pendeln in till alex i örgryte där ak, sofia & thomas väntade med bubbel & indisk middag - SÅ HIMLA AWESOME.
satt & käkade i flera timmar & drack vin & gin & tonic & hade det helt fantastiskt bra. framåt 0100 tog vi spårvagnen ut i natten & hamnade på klubb där jag sprang på john som jag sen satt & pratade med någon timme. tog sista pendeln hem & vann ändå en timme på vägen. 
igår var vi trötta & kramades länge i sängen innan vi åt frukost plus efterrätt (lakrits & ostbågar) & sen jag åkte hem till skövde igen. 

& idag börjar ny kurs: central topics in cognitive neuroscience vilket kommer bli kanon. nu ska jag dricka thé & läsa lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar