08 december 2012

har haft en helt fantastisk helg. & än så är det bara lördag. 
pluggade halva dagen igår & framåt kvällningen kom mina sköna damer & drack lite snabbt bubbel hos mig innan vi drog vidare till rådhuset på julfest. så himla awesome. 
grym kväll med allt från gott käk, julklappsbyte, discodans men framför allt - så fint folk. 
idag vaknade jag med huvudvärk ab men efter lite knäckefrulle med thé, ipren & en dusch så vandrade jag & sköna helena bort till elin, viking & anna som hade hemmaloppis inför sin flytt. jag fyndade bland annat de perfekta 70-talsbrallorna, film, gem, tröjor, halsband osvosv.
efter timmar av glögg, klädprovning & allmänt häng så beställde vi pizza, korka upp vinet & drog fram spelen. & nu kom jag precis hem. 

dessa människor runt omkring mig asså. så jävla glad att de finns.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar