31 januari 2013

jobbigt dag. sov till 0900, gick upp & internetyogade lite & käka frukost. satt & väntade av tiden kände jag. framåt lunch mötte jag upp svärdet & käkade ärtsoppa med pannkakor & grädde till efterrätt. sen drog vi till mötet med projektgruppen och spånade upplägg på föreläsning och powerpoint. sjukt bra grupp men idag var inte min dag, ville bara gå hem. vid 1600 drog jag till bibblo & ringde daniel. sa som det var;
- idag är det ångest & jag har liksom glömt bort hur man gör, det är så sällan numera. 
sen skrev jag ut artiklar & blev skitirriterad på folk som inte håller käften på bibblo. 
efter lite övervägande & oro drog jag till MI-gruppen & diskuterade i två timmar innan jag drog hem igen. & nu sitter jag & försöker plugga statistik. dricker thé & kikar på kattväskan då & då, funderar på när jag ska ha tid att packa. imorgon är det coaching mellan 0900-1700 & sen ska jag till gbg. 
vill bara klättra ner i en stor tank fylld med vatten & flyta runt där i några dagar. låta allt vara tyst & lugnt. bara några dagar.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar