03 januari 2013

kan ha haft den bästa julen någonsin. åkte till kba & la allting åt sidan, kikade på zombieserier & pussades oerhört mycket. sen firade jag det lugnaste julaftonen på år & dagar & blev till & med sjungen till sömns på natten. mellandagarna spenderades med god mat, lugnet i soffan & ny musik. vi firade pappa med äventyrsbad i lerum & champagne på tapasrestaurang.
några dagar innan nyår kom min älskling & hennes karl ner & bodde hos mig & d & vi har fyllt dagar & nätter med diverse: bowling & besök på palmhuset, kortspel långt in på morgonen & födelsedagsfirande, säkert två kilo godis & x antal flaskor vin, kramar & pussar & en hel del jäkla kärlek asså. 
nu är jag & d ensamma igen & jag är sjuk. sitter & tentapluggar i d's kök & tänker att detta kommer bli en bra vår. baske mig. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar