24 mars 2013

helgen asså. herregud. 
vinmöte på fredag kväll & sen i säng. upp 0615 & dra till tåget som var försenat. missade alla anslutande tåg & fick till slut ta en taxi från linköping till blomstermåla där jag & olle blev hämtade av snälla människor som körde oss till gården. sen pang bom föreläste vi i en timme, avsluta & blev körda tillbaka till stationen där olle & jag skildes åt & jag satte mig på kustpilen mot linköping igen. efter diverse byten & grejer var jag hemma i skövde igen kl. 2310. go dag. fjorton timmars restid för att föreläsa en timma. haha. men det var det värt - så himla söt & tacksam publik. 

idag sov jag till 1200 & när jag vaknade hade jag fått kärleksmeddelanden från två vänner som jag inte träffar så ofta längre. det gjorde verkligen min dag. har nu pratat med mami i telefon en timma & tänker att en kopp thé & förberedelse inför morgondagens coachingsession kan sitta på sin plats. ska unna mig ett rejält jäkla träningspass sen också. & kanske lite choklad. 


lots of löv. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar