18 mars 2013

ikväll för cirka en timma sedan slutade helvetesvecka numero due. 
i fredags var det metodiktenta som jag tillbringade ensam med tentavakten den sista halvtimman. 
efteråt firade jag lugnt med pasta & en bärs tillsammans med svärdet. 
& så igår satt jag & simeon & förberedde föreläsning. men framför allt pratade vi om gud. ska gå på gudstjänst någon kommande söndag - så himla spännande!
så idag var det upp tidigt & bli hämtad av simeon. kl. elvanollnoll körde vi föreläsning om positiv psykologi & diverse i stora levene inför sjuttiotre sköna individer. somnade i två timmar när jag kom hem, helt stekt. & så ikväll har jag skrivit färdigt min uppsats & nu är den finally inlämnad. 
& nu ska jag äntligen sova. 
planering imorgon måndag:

sova hur länge jag vill
äta god frukost
gå & handla duk & färger
träna
fixa goda ostar & nåt vin
vänta på damerna
njuta 


sooo freakin awesome!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar