05 mars 2013

så nu är jag inne på helvetesvecka numero uno. 
igår var det metodikplugg under dagen plus ett besök hos sjukgymnasten. på kvällen var det möte i några timmar & sen projektjobb tills strax efter midnatt. upp idag, dammsuga & diska & sen iväg till skolan. har granskat & funderat över min uppsats en stund & nu sitter jag (egentligen) & sammanfattar metodik. ska bli coachad om en timme ungefär. sen lunchmöte & planering inför kommande projekt med ak & efter det blir det seminarium & sen möte med oskar ang min uppsats. efter det blir det vidare jobb med föreläsningsmaterialet tillsammans med svärdet & sen ikväll blir det tillbaka till metodiken. 

de kommande två veckorna ser relativt mörka ut om man tänker i termer av livskvalité men vafanken - om jag rockar på nu kommer jag den artonde mars ha måndagsfest & unna mig både vin & godsaker utan några som helst begränsningar. 

soooo... lets go för tusan!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar