30 april 2013

asså det går så snabbt!
fattar inte hur jag ska hinna med allt jag vill göra med livet.
förra veckan var späckad med plugg & i fredags drog jag, sofia & pernilla på roadtrip mot gävle. 
väl där blev det en hejdundrandes dinnershow med maria den fagra - så sinnessjukt awesome! jag & damerna satt & rös i flera timmar innan tre elvis avslutade showen med en storslagen sorti.
sen la vi till en utgång med dans, djupsnack, stalkers & nattmat - allt man kan önska sig. 
tre trötta brudar hotellfrukostade sig med stjärnan på hotellet morgonen efter innan vi hoppa in i bilen igen & for hem till skövde. har skrattat cirka konstant denna resan. kom hem & däcka direkt. 

igår blev det plugg & långpromenad & idag har jag skrivit på alla pappren som ska till skatteverket, är så oerhört peppad. nu baske mig ska det drivas företag!

har nu suttit med presentationen till minikonferensen i tusen timmar & borde unna mig en portion sov, låta nackspärren vila lite så att säga. 


så; tack livet för att du är så svår men ändå så brutalt spännande. danke.  

1 kommentar:

  1. Fy faan va gött, du är ju en stjärna!
    Pöss på det.
    <3 J

    SvaraRadera