04 december 2015

i söndags kändes den kommande veckan som ett berg. men nu har jag precis skickat sista mailet för veckan, plockat undan grejer hemma & tänt en massa ljus. till & med tagit fram bubbelglas. så nu sitter jag & väntar på att d ska komma hem. längtar efter honom. ikväll ska jag fira att jag har en grymt stöttande pojkvän som jag är oerhört tacksam över att få leva med. jag ska fira att jag orkat jobba sena kvällar trots mensvärk. jag ska skåla för att jag denna vecka har skapat en ny workshop i ett ämne jag tycker är spännande, samt även hållit den för en grupp nöjda människor. jag ska även fira att jag har två dagars ledighet framöver. & till sist ska jag skåla för att jag denna vecka har avslutat mitt första egna projekt med min drömmålgrupp, + de fina utvärderingarna jag fick för kursen.

så ikväll ska skåla & sträcka på mig. & så kyssa d.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar