24 mars 2019


Så vad har då denna helg bjudit på?
Jomen det var ju fredagskväll & febern gosade ner mig i soffan framför någon form av body gard-serie som var både löjlig & spännande, somnade sent. På lördag förmiddag fortsattes det med frukost i ett överhettat kök från solen som SKEN & SKEN in genom fönstren medan jag knapra Alvedon och Ipren. D drog till Onsala & kvar var jag med bananbrödsbak & en läckande diskmaskin som gjorde att jag plötsligt stod & surfade stora vågor mitt på blanka köksgolvet. Förtog liiiite av bakglädjen dock. Men framåt aftonen kom hjältarna förbi en kortis, sa inte ska du väl oroa dig för det, åk & köp en ny slang bara. Så det gjorde vi idag. Väl hemma igen med nya rör & en liten torrboll så kom sedan universums gulligaste hund med tillhörande favoritperson på besök. Vi fikade & hängde i soffan, var ute en kortis & sprang ikapp med gläffskorven i regnet innan de gick igen. & precis nu har vi käkat morotspannkaka med picklade rödkål & äpple till & tittat på ubåtar på TV, även gråtit en skvätt. Så det var den helgen det. Du är hjärtligt välkommen vecka tretton. Bild

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar