12 november 2009

för fan

något jag kan bli fullständigt vansinnig över & som jag även vet är att överreagera nåt kopiöst men som ändå, trots att jag påminner mig om detta, inte kan hantera min aggression över, är:


personer, vilkasomhelst, helt vanliga jävla människor som går runt på stadens gator & torg & inte planerar sin gång. det kan vara allt från dom som plötsligt, mitt i trottoarpromenaden, stannar upp & ställer sig, rent av STOPPAR trafiken för att ta upp mobilen & typ korrläsa ett sms väldigt noga till dom som, enligt mig, är snäppet mer korkade; dom som kommer ut från en port & enbart tittar åt vänster, alternativt höger & aldrig ger motstående sida en enda blick för att eventuellt se ifall en " random kille 25 kommer springande för han har brådis" eller typ "rullatoragda som är 85 & halvblind" & som man då kanske får anpassa sig lite efter. för det är inte så att de öppnar porten, kliver ut åt höger eller vänster på gatan & smälter in i massan, låter sig fångas upp av tempot sådär smidigt som man önskar de gjort, utan de kliver ut & bara står där & glor som de blockmongon de verkligen är.



fifan asså. Jävla iddin asså.
shame on you.









1 kommentar: