08 januari 2010

this has been meeeeeee




detta har varit jag det senaste decenniet känns det som. som en surmulen kossa har jag suttit i ett hörn & tyckt av livet vart lite allmänt skit & segt, grått & jävligt men fan, det är dags att gaska upp sig. men där har jag suttit iaf, som ett missnöjt fetto & tyckt att nån borde hjälpa mig typ.

men vem fan skulle det vara?

hursomhelst fick jag ett litet wake- upp- call ( låt blicken vandra från tjockisen till höger till den fina lilla pinglan till vänster.. symboliskt, ni vet) för nån timme sen & nu är det slut på det där.

& bästa sättet att dämpa ångest är, förbannat märkligt nog, att söka jobb. vem hade kunnat ana!?


men ja. så nu tänker jag starta förvandlingen från fetto till hotstuff. right awaaaay!


pöss



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar