08 januari 2010

häääääälg





kom hem från miss t för nån timme sen, har jobbat & ikväll vart det mest film & mys. men imorrn ska vi på bio & fixa hjärtanhalsbandet & på söndag ska jag äntligen få träffa henne pojkvän, vilket blir spännande & mellan allt detta ska jag även jobba natt hos en annan donna... ja jisses. det blir alla tiders detta.

i tisdags eftermiddag mötte jag upp mina två vapendragare horan & hitler & drog & bowla. horan ansåg sig själv vara en natural born bowler & jag tror nästan jag håller med. efter det drog vi till vapiano & käka en alldeles förträfflig födelsedagsmiddag för att horan blivit ett år äldre nyligen. men så när vi satt där & sippa på sista ölen sådär glada & nöjda som vi kände oss, så drar en man som vandrar förbi vårt bord, tre glas rödvin över oss (typ över mig, elin, min jacka, mina jeans, min nya videokamera, elins skjorta, tonys väska osv) & jag vart så jävla aggrofierad att jag blev totalt stum. sjukt märkligt nog finns det inte ett spår av en enda droppe vin på min "päls" som kvinnan som orsakat skiten, kallade min jacka. thank god för det asså.
men i övrigt. fin kväll <3>


nu ska jag hoppa i spat & sen imorrn kring 0630 drar en alldeles fuckingfabfantastic weekend igång. just woooork yeeey. men det blir f e t t!


pöss
(saknar för övrigt helena, jullan & liza. extra puss på er mina små prinskorvar)





3 kommentarer: