12 januari 2010

this week



borde egentligen sova för jag är sjukt trött plus att jag har känt migränkänningarna nu i två- tre dar & jag vet att det beror på jobbet & min egen psykstress kring allt men det är så det är just nu & det är bara att acceptera men jag slås ändå mitt i all förbannat trötthet att jag lever ett jävligt gott liv. som denna veckan exempelvis:

- bara imorrn kväll & onsdag natt kvar med jobb denna veckan
- älsklingskussen clara kommer på fredag & då ska det liras gura & shoppas & bio blir det självklart också
- ska träffa mitt älskade hjärta helena på torsdag, the big update- day
- en av mina vapendragare tony är i sitt esse med sina gyllene tavlor, kallelser på jobbintervjuer & diverse... möten
- på söndag ska jag träffa gamla classmates & avfärdsfira anthony inför sin flytt till sanfraaaan
- del två av vapendragarparet börjar nytt jobb, jävligt fräsht, elin is on the runwaaaay
- även min pojkvän (!) började ett nytt, jävligt fett jobb idag som är på visitkorts- nivå, också sjuukt fräääsht
- jag ska på två fittvisningar imorrn & det är ju konstruktivt på nåt sätt
- dildoleverans imorrn på götgatan 92
- godnattmeddelanden som "sov sött pyret. jag älskar dig" av älskade lule


osv osv.
guld är det.

men nu: god himla natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar