11 januari 2010

felsms.com

hitta sidan felsms.com & har suttit & läst typ i en halvtimma trots att jag är sjukt trött & borde sova lite innan jag börjar jobba igen. men ja. här är några exempel:


till: Pappa
sms: Vilket jävla håll ska jag raka åt på fittan!!!!! Blir ju rödprickig som jag vet inte vad. Ser ut som et vinterdäck Haha
Svar: Du får prata med mamma. Jag har mycket på jobbet.


till: Mamma
sms: Suger du av mig när jag kommer hem eller ska jag bli tvingen att straffknulla dig? ;)
svar: Skämmes...


till: pappa
sms: Jag börjar gå nu så jag är där om typ 15 min. Kåt som fan nu ska du veta, längtar efter att komma innanför byxorna på dig!
svar: Det är kul att du vill komma hit, men innanför mina byxor kommer du inte


till: mamma
sms: Hej, hittade en dildo i mammas troslåda imorse och var så jävla kåt så jag lånade den, som tur var hann jag lämna tillbaka den innan mamma kom hem. Hoppas hon inte märket det. =)
svar: Varför måste du ta min dildo, du har ju pojkvän?


till: pappa
sms: Ligger naken med ett äpple i munnen och en citron i röven som din lilla julgris
svar: För helvete adam!


till: pappa
sms: Luktar kalaspuffar när jag kissar. Fan är det någe fel? Ska man testa sig?
svar: Haha du har druckit öl. Det där känner jag igen.


till: mamma
sms: Min balle är som en nyfödd Bäbis............ Alltså 49 cm lång och 3500g tung :) Sugen?
svar: Det är sjukligt att säga så. Jag tycker inte om det.


till: pappa
sms: Om du vill kan jag skicka en bikinibild på mig med bara bikinitrosor?
svar: Vad säger du? Nej nej nej!


till: mamma
sms: Gah, mammas nya kille kan max vara 30 och han är skitsnygg!;) funderar på att ragga!
svar: Men gumman. Vad skriver du? Pratar du om Anders?


till: pappa
sms: Runkade av dig lite i morse innan jag stack till skolan :) Märkte du det?
svar: inget


till: mamma
sms: Hej min lilla sexiga porrstjärna. Längtar satan till ikväll. Sitter här och blir kåt över porr bilderna vi tog :) Du kommer ikväll va? Mamma och pappa skulle på bio, de kommer hem vid 12 så vi kan ta deras säng. Mycket större ju. Längtar redan efter din våta muffa.. pussar till dig..
svar: Men pontus då. Det är kul att du har det mysigt med Elin, men en sak ska du ha klart för dig.. Ge fan i vår säng!!!! Lycka till ikväll. Kram M


till: pappa
sms: Tjenny snygging! Jag tänker bara höra om du skulle komma på en nattmacka i min säng och mellan mina ben? ;) Och göra det du är super på? ;) Puss!
svar: Johanna, vad fan säger du!? och vem skriver du sånt till egentligen!? Herregud! Om du ska skicka sådana sms får du skicka rätt. Det där var inte roligt att läsa. Sovgott!!!!


till: mamma
sms: Sluta ät nu Fetto. Skulle du med på bio i kväll?
svar: Men så oförskämt


jag skulle seriöst kunna sitta heeeela kvällen. fanns massa bull med sms som var till älskarinnor & diverse som egentligen skulle vara till makar & andra äktade relationer men det var inte så kul, mest tråk. men just detta med föräldrar & deras sätt att aaaaalltid agera föräldrar även fast dom får sjukt sköna sms från deras barn, det är så underhållande.

jaojao. har jobbat hela helgen verkligen, varit ledig tre timmar sen i lördags vid nio till idag måndag klockan åtta. & så drar jag snart iväg igen, det blir kväll hos miss.t.
hoppas det är lugnt för jag orkar inget annat.

nu ska jag självdö en stund innan allt drar igång igen. puss


1 kommentar:

  1. muahahaha, så jävla inihelvete roligt!! puzz

    SvaraRadera