25 januari 2010

yoyo

ja jesus.
här sitter jag för fjärde dagen i rad.
i fredags drog jag ut till täby & lät en läkare såga bort en liten del av min fot. så med den inslagen i paket & ganska mycket citodon i kroppen fick jag bilskjuts hem där sedan jag, mamma, nenna & jojje åt sushi & försökte fredagsnjuta lite mitt i allt snurr. & medan dom drack vin domnade jag bort i fåtöljen bredvid & somna in i en lätt drogad dimma.
& så har hela helgen varit i princip: stillasittande med fot i högläge & ganska seg i skallen.
men det behövdes.

& nu är det måndag & jag är sjukskriven i två veckor vilket suger dromedarkuk, på ett väldigt dåligt sätt. så jag ska försöka reda ut mitt liv & ta itu med de stora frågorna livet ändå kretsar kring.
så please, wish me good luck.

nu ska jag sätta ner fotskrället här & ta mig till badrummet, göra en uppfräshning lite snabbt för alldeles straxt kommer engan med mat & gott.
puss



1 kommentar: