10 mars 2010

är helt slut i skallen. & idag har jag ändå varit ledig.
jag strunta i att träna idag & åt istället lugn frukost för att sen gå ut i våren & möta upp engan för en stunds solsittning på nytorget. vädret är ju helt fucking fab at the moment & jag njuter verkligen. äntligen verkar det finnas ett slut på helvetet. thank god.

annars har det varit dött de senaste dagarna. körde en lätt isolering sen i onsdags förra veckan tills... igår typ. huvudet braka ihop så det var ingen idé att försöka gjuta liv i liket, så att säga. det ville sig inte. men jag reste mig i måndags & trots att denna kvällen inte bjöd på de mest ljusa av stunder, så tror jag att jag är på rätt väg. & jag brukar väl ha koll, aiiightaaah!?

men daniel fyllde år igår iaf & med tanke på att jag tycker födelsedagskort är som bajs ungefär gjorde jag ett snabbt minikollage istället & skicka iväg till honom, där han bor på andra sidan jorden:




som tur väl är kommer han hit på måndag i sin roll som businessman & tänkte stanna ett tag & då måste han firas. frågan är hur.
oj. nu började jag kika på gamla bilder här & jaa.. varför lägger jag aldrig upp nåt här undrar jag lite.
tror jag kör en inmatning nu på momangen faktiskt. here comes a little bit of a blandning ("a little bit of a saaaad stooory.." haha), allt möjligt, hullerombuller:



horan, destination prag


hitler, också prag

den berömda frukosten, denna gången i mitt kök


den berömda mannen, hotstuffdanne (erkänn sjukt het!?)


jag, precis när jag hade klippt av allt hår. hmm. fan. mitt är för kort nu. det dääär är ju the längd..

min grymma kusin clara var på besök. bara tretton år. här ser hon ut att vara typ 17. galet. & så är hon så föreeeeebannat snygg.


andreas. jaaa, vad ska man säga. han kom, han såg, han segra. i höstas. tangorabbat is the shit.
det var en fin helg. & med honom kom även:

niklas. också en stilig karl. & jaa. det var en fin helg.

nån gång förra sommaren gjorde elin lasagne till mig. eller oss.

& då var det sommarkväll & öppna fönster. hon har ett fint rum engan.
& lasagnen var god.

& patrik satt mest i köket & garva & tugga ärtor med knäcke. sötiz.

men ja. eller NEJ, palla jag inte lägga upp mer. jag är trött ju.
orkar inte ens avrunda med nåt bra.
hejdå

1 kommentar:

  1. du får skicka bildrna ifrån sthlm besöket!

    //clara

    SvaraRadera