06 mars 2010


just nu är jag så jävla kissnödig att jag kör en avlidning här snart men fan asså, satt & kika igenom min gamla bilddagbok precis & jag är helt uppfylld av liv efter den. bilder från berlinresan, skolan, otaliga fester & blablabla, haha, vilket jävla röj & jag saknar er, alla fina & jaa, herrejesus vad det söps & fast att allt var ett pissiiiheeeelvete så hade jag så stööööört kul & jag älska fan allt med misären trots att det sög & vi var så jävla heta, det var rock'n'roll & vi ägde så jävla brutalt, rakt igenom aaalla & allt annat kunde dö, för vi var bäst, behövde inga andra än oss själva & lite kuk emellanåt.



så nu, ge mig: sommar, gredosgräs, brunbrända ben, en knippe V Ä R D I G T folk & så köööör vi fan!









(aaah, mitt hjärta asså. jag minns er. ALLTID. & trix. vi var fan ett helt jävla kapitel för oss själva asså. haha. foooxiiehotstuff puzz)



2 kommentarer:

  1. remember the days of the old schoolyard..!

    SvaraRadera
  2. åå älskade! vi var verkligen special. T&T forever.
    bara du och jag vet!
    love forever din trix

    SvaraRadera