23 maj 2012

åkte hem till skövde igår & grupparbetade under eftermiddagen medan jag kände hur jag blev sämre & sämre typ. efter att pernilla & sofia gått, sov jag flera timmar innan jag vaknade, var uppe några timmar & sen somna igen. har sovit nästan tolv timmar inatt. men nog tusan mår jag bättre idag också. så himla nice. 
kände mig risig när jag vakna men efter en glass med två heta damer på torget kände jag mig betydligt bättre. 
inga huvudvärkstabletter utan bara massvis med snor men vafan, det är ju lugnt. 
så nu har jag klockat mig själv inför presentationen imorrn & börjar känna mig rejält nöjd. gött. 
så nu ska jag måla nytt nagellack & sen skriva färdig min uppsats tänker jag. 
älskar vädret asså. dock hinner jag inte njuta än. men om en vecka, då baske mig.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar