21 maj 2012

är så jäkla förkyld. eller allergisk. inte vet jag. oavsett vilket så är jag igentäppt i hela huvudet samt är svullen i munnen & halsen, har kli i örat & är bullig kring ögonen & allmänt skitsnorig. bajsigt. 
men jag är i kungsbacka & försöker plugga. går väl sådär men jag har kommit en bit iaf. Skitfint väder är det också men vågar inte gå ut IFALL den här bomben som jag drabbats av är allergi. 
igår fick jag hursomhelst fyra nagellack: ljusrosa, vitrosaskimmer, tandkrämsgrön & grått. så himla snällt (deala till mig dom). 
i övrigt har helgen varit fin. hunnit med:
finmiddaga med mamma, sis & danne
käka gott & kika på diabilder med d & hans mamma
beställa soffbord
haft skön kväll med d, maria, the klonk & hans brud --> lasagne & vin!
kvällsmysa på ballen
spelat tvspel
pluggat
imorrn åker jag hem till skövde en sista runda innan sommaren. har presentation på torsdag & sen sista tentan nästa onsdag. plus en inlämning den... ja, sista nångång. 
sen flyttar jag ner till gbg för att spendera sommaren här. gött ska det vara. 
hejdå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar