06 september 2012

okej. update:
jag är tillbaka i skövde. fast just nu är jag i kungsbacka. har varit i kba hela sommaren, jobbat & njutit av att bo med d, the löv. hunnit med i sommar:
- familjetid
- inte bada
- way out west (med kära helle h & co.)
- jobb (typ gå på universeum, se lasse stefanz, mysa, liseberga, aeroseum etc.)
- sthlma mig & träffa alla saknade vänner
- släktträff (fett kul)
& blabla. 

sen så började jag skolan för... några dagar sen. först ut: evolutionspsykologi. 
hade alla föreläsningar första veckan så nu är jag i kba & tentapluggar & inser att jag tycker ALLA borde läsa evolutionspsykologi någon gång i sitt liv! har även hunnit haffa några ettor för att få in dom i SAC & jodå, det har fanken gått sjukt bra! & så har jag hunnit gå på fest. & middagar. & fikor. & dansa har jag också hunnit.

igår vara mami, papi & syrran här & käka middag. det blev pot&purjosoppa med bubbel & macka. gott. 
idag sitter jag & sammanfattar kapitel från boken & tycker att allting annat är mer intressant än att plugga tydligen. helst vill jag spela batman. 

i övrigt mår jag bra. hejhej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar