10 september 2012

sitter vid köksbordet i kungsbacka & har precis hällt upp en kopp kaffe med grädde i.
läser om evolutionary psychology - background assumptions & tänker att jag inte borde stirra upp mig så mycket. det är ju lugnt, det kommer gå bra som det alltid gör.
ikväll blir det välkommen hem-middag för d's pappa & imorrn ska jag jobba hela dagen.
på onsdag morgon tar jag tåget till skövde & drar sen i princip raka vägen på fest för att välkomna de nya.
p fyller trettio idag & jag ringde precis & gratta. vi bestämde att brudarna ska födelsedagsbruncha på torsdag & det ska bli fint att få prata & sitta nära de bästa igen, har inte hunnit det förrän nu.
ibland saknar jag några av de gamla, tänker & drömmer om dom då & då. men så tänker jag att det är en del av utvecklingen, avvecklingen från det gamla som vi inte behöver längre. vi hade vår tid & det var bra. men nu är det nytt & därför slut. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar